Musik i öronen

Jag har bäddat ner mig i sängen med den bärbara datorn och Linda Bengtzing i öronen. Efter att ha lagt i två av hennes skivor i min lilla svarta söta mp3;a så inser jag verkligen hur bra hon är. Jag har många favoriter men bland de bästa kommer
Medan du sov, Grannarna vaknar och Det första guldet.

Annars har dagen varit som den brukar. Kaos!
Christopher är inne i pappaperiod så inget jag säger eller gör duger. Idag vid middagsbordet tömde han sitt glas över min mat, vilket inte gjorde mig glad. När jag säger åt honom att säga förlåt så slog han mig.
Trotsiga två åring!
Det blev en maktkamp om ursäkten men efter 15 minuter i sin matstol så kom det. Varför är mina barn lika envisa som mig?

Imorgon ska vi till Enköping och jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0