Mössa och vantar

Igår var jag ute och gick ca 7 km med Chris och hans dagiskompis O och hans mamma L. Och det var riktigt kallt. Brrr.
Så idag när vi knatade ut så blev det mössa, vantar och långkalsonger. Kylan går verkligen in i märgen på en. Chris frös iaf inte eftersom farmor har köpt en Reima overall, skor och mössa. Har dock väldigt dåliga vantar till lillen så det ska jag köpa nya.

Träning idag har blivit. Hemmaprogram för magen som jag hittade igår plus att jag gått 5056 steg. Så mina mål för dagen är uppnådda. Jag gillar min stegräknare eftersom den kollar det jag har behov av. Steg, km, kcal och tid.
Så här ligger den nu
Steg 5056
Km 2,52
Kcal 168
Tid 58 min 10 sek

Jag tar dock av mig räknaren hemma. Dom stegen får bli extra utan att jag kollar.

Träningsmål imorgon; Gå en promenad på minst 15000 steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0