Gamla skivor

Jag tycker att det är jättekul att hitta gamla cd-skivor. Man kan hitta en eller två riktiga godbitar på dessa.
För ett tag sedan fick jag tillbaka en skiva av en kompis som jag hade bränt själv för flera år sedan, och vad var på skivan?
Mest Disney låtar faktiskt! Hmmm... Fattar ingenting, jag hade inga småbarn när jag brände denna skiva och sen mitt i alla låtar dyker The Corrs upp. Hallå?
Jag fattar inte riktigt hur jag tänkt när jag gjort den skivan. Men fyra gamlingar hittade jag iaf som numer ligger på min lilla söta svarta mp3;a (som fortfarande inte blivit döpt)
Två låtar vet jag inte vad dom heter eller vaem som sjunger. Ska snart ut på www.letssingit.com för att lista ut det.
Men de andra låtarna är
The Corrs I never really loved you anyway.
Busungarna Tomten jag vill ha en riktig jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0