En ganska tråkig lista, men lite kul ändå.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"väste ilsket, men Dödsätarna hörde det inte, för de var så jublande glada"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En lampa
3. Vad var det senast du såg på tv?
Våra bästa år, mellan 7-8 i morse
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
12.20 (Rätt svar 12.24)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min sambo som öppnar post
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Ute och rökte
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
Städade och håller fortfarande på
8. Vad har du på dej?
Jeans och tröja
9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Jag kommer inte ihåg vad
10. När skrattade du senast?
Kommer inte ihåg det heller
11. Vad finns i rummet där du är nu?
Massa möbler och en sambo
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Min sambo =)
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite tråkig
14. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Micke och Molle
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En bil och ett hus
16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Jag har sökt in till skolan
17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och Skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att slippa betala skatt
18. Tycker du om att dansa?
Nej men det händer att jag gör det ändå
19. Georg Bush?
Nej tack
20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har en Emil och en Christopher. Hade dom varit flickor hade dom hetet Rebecca och Tanya
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej, min familj finns ju här
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vem är det som säger att 1; Det finns en Gud? 2; Att jag kommer till pärleporten?
24.Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla fyra som vill och har lust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0