Dom 8 tråkigaste hushållssysslorna!

  1. Sortera strumpor! (Önskar jag vore så rik att jag bara kunde kasta dom gamla och köpa nya varje dag)
  2. Damma! (Var kommer allt damm ifrån?)
  3. Bädda sängen! (Visst det är jätteskönt att lägga sig i rena lakan, men det är ändå tråkigt att bädda)
  4. Dammsuga! (Kan förvisso bero på att vår dammsugare är usel)
  5. Moppa! (Jo jag gillar rena golv, men inte att behöva rengöra dom själv)
  6. Diska! (Det är inte kul när man gör det mellan 3-4 ggr/dag)
  7. Städa barnens rum! (Barn har alldeles för mycket leksaker)
  8. Vika tvätt! (Det tar alldeles för lång tid)

Det var min lista. Och ja jag avskyr verkligen att städa, men det är skönt när det är klart.
Vad tycker du är den värsta hushålsssysslan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0