The morning from hell

Usch vilken morgon! Vilken dag!!!
Vaknar, det är väl helt okej men när jag inser vad klockan är så blir det bråttom.
Börjar leta efter mina cigg, men hittar dom inte! Letar, letar och letar. Dom finns inte någonstans.
Okej, hittar iaf en lång fimp som är relativt rökbar.
Hinner inte brygga kaffe eftersom klockan är dags för att väcka Christopher och få i sig frukost.
Okej, sagt och gjort. Vad händer när han ska kläs på? Jo, han trilskas och bråkar för han ska ju inte till dagis just idag.
Röksugen och utan kaffe så kan jag tala om att det bor ett monster i min kropp. Vadå PMS? Det är ingenting mot en röksugen och kaffesugen Åsa.
Som tur var så kom Olivers mamma till dagis ett tag efter mig så jag fick iaf en cigg och sen blev det McD för en kaffe.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååå, jag minns denna tid med fasa!!

Du ser vilket gift cigaretterna är. Dags att sluta NU :)



Kramis

2008-11-21 @ 12:25:38
URL: http://ceciliajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0