Sambon har tandvärk.

Det blev ingen brunch, eftersom min älskade sambo vek sig dubbel av smärta på grund av tandvärk. Ringde hans syster tills hon äntligen svarade och sa att hon var tvungen att ta sig hit för att köra till tand akuten. Perfekt! Då fick vi hem bilen med =)
Väntetiden var 2 timmar, så vi hann åka och handla m.m innan stackars M fick komma in. Han ligger där nu medans jag bara åkt hem för att plocka upp ungarna. Vi ska äta middag hos T & M idag. Söndagsstek med potatis. Det ska bli riktigt gott!

Med min träning går det inte bra överhuvudtaget, men imorgon ska jag ta mig i kragen och gå till gymmet efter jag lämnat C på dagis. Eller förskolan som man ska säga nu. Idioti, tycker jag. Det har funkat med dagis i alla år varför byta ord för samma sak?

Nu ska jag röjja upp lite innan det är dags att åka. Väntar till matchen är slut så man får parkeringsplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0