Promenad.

Idag kom jag långt. Eller iaf längre än jag brukar.
Gick lite över 13000 steg. 6,73 km. Så skönt.
Gick hemifrån genom skogen och kom fram till gamla Ö&B i Solna. Därifrån mot Råstasjön och vidare runt Lötsjön. Stannade vid Gröna Stugan för en fikapaus. Sen vidre upp till Hallonbergen och tog T-banan hem.
Nu har jag ont i fötterna och benen.
Tyvärr måste jag väl säga att jag ätit ihop alla kalorier jag gick av mig eftersom jag blir så otroligt hungrig efter jag gått.
Men det bättrar sig nog.
Ska snart hämta lilleman och tänkte att jag skulle försöka hinna med att sola solarium idag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra runda!!

Kämpa på tjejen

2008-11-13 @ 18:44:59
URL: http://ceciliajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0