Skolan!

Jag kom in! Så jäkla kul, nu vet jag vad jag ska syssla med det närmsta året. Plugga, plugga och åter plugga!
Ska läsa till Ekonomiassistens på distans.
Nu är det verkligen skönt att man jobbar hemifrån =) Och att jobbet inte tar alltför många timmar att fixa.
Jag slipper ta lån också, perfekt!

Den 12 januari börjar det med Affärsjuridik och Programhantering. Det ska bli riktigt kul.
Kollade lite idag på jenseneducation.se, där jag ska plugga. Och redan nu fanns det övningsuppgifter på Affärsjuridiken och jag lyckades få 7 av 8 rätt. Så det kan nog gå detta.

Så den 12 januari händer alltså följande!
Christopher börjar på dagis igen efter 3,5 veckors semester
Jag börjar i skolan
Jag slutar röka
Sambons systerson fyller 16

Något annat?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Välkommen hem och stort grattis!!!

Lite avis måste jag erkänna att jag blir...

Stort lycka till med pluggandet

2008-12-30 @ 09:33:53
URL: http://ceciliajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0