Så här spenderar man pengar

Om nu ingen vet hur man gör så ska jag ge er lite tips.
1; Åk till Outlet. Jag hittade iaf ett par stövlar där för 199 kr plus en fleecetröjja för 100 kr och ett underställ för 100 kr.
2; Köp nya underkläder. 399 kr fattigare blev jag på Triumph.
3; Köp strumpor till alla i familjen. 240 kr på Intesport, 100 kr för mina strumpor och 69 kr för Christophers.
4; Beställ vin. 5 flaskor har jag nu hemma. Kostnad 350 kr.
5; Tappa bort sladden till mp3:an och köp en ny. 90 kr minus
6; Råka gå förbi rean. Ännu 150 kr som försvann.

Så idag blev alltså summan av min inköp 1797 kr.
Plus kaffe 12 kr och frukost på IKEA 22 kr.
Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

asgarv

Ja, tänk om pengarna kunde komma TILL en lika lätt som dom flyger ur händerna på en ...

Men ack vad kul det är med shopping

2008-12-17 @ 18:44:56
URL: http://ceciliajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0