Nya böcker... igen!

Idag hamnade det ännu fyra nya böcker i min bokhylla. Måste verkligen köpa en ny bokhylla väldigt snart.
Det som inhandlades idag var
Jodi Picoult Skulden. Har läst två av hennes böcker och älskar dom. 
Caroline L Jensen Champagneflickan. Hon i bokhandeln sa att hon sålt 10 stycken bara igår. Så why not? 
Barbro Holm Ivarsson Sluta röka och snusa på 4 veckor. Det är iof bara 3,5 veckor kvar till jag ska sluta. 
Allen Carr Äntligen icke-rökare! Har hört otroligt mycket om den. 

Just Allens bok vet jag många som rekommenderat och när jag började läsa så skrattade jag högt. Nu tror inte mina grannar att jag är knäpp, dom vet. 

Så här står det 
Rökare väljer inte att röka.
Det är visserligen sant att vi väljer att tända den första cigaretten för att testa.
Ibland väljer jag att gå på bio, men det betyder inte att jag tänker tillbringa hela mitt liv på biografen.

Så klockrent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0