Jag är tillbaka!

Hej alla människor!

Då har jag spenderat nästan en vecka i fjällen, Lofsdalen närmare bestämt.
Det var jag, min sambo, båda mina söner. Sambons syster med ett barn,hennes pojkvän och hans två barn. Sambons mamma och lillebror. 11 personer i ett litet hus. Visst gick det bra, men vilket tjatter det var hela tiden.
Meningen var att vi alla skulle åka hem idag, men jag och äldsta sonen drog redan i fredags. Då åkte vi till vår lilla stuga i Söderhamn och var där en natt plus att vi träffade lite vänner.
Igår kom vi hem till Stockholm igen! Jag är så glad att jag har körkort och inte är beroende av att vänta på alla andra.

Hemma håller det på att målas om och lukten var hemsk. Så vi tog oss till min älskade bror och spelade spel, åt middag och somnade. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0