Fyra dagar på mig

På söndag åker vi till fjällen. Det betyder att jag har fyra dagar på mig att
Tvätta allt
Packa
Laga 3 olika maträtter till för 11 personer
Handla

Idag ska jag åka och handla och om jag orkar göra en del av pirogerna. Men vad betyder ork när man bara måste?!
Jag kommer antagligen bli galen 99 ggr om.

Imorgon är sista dagen på dagis för trollet, sen har han jullov i 3 veckor. Plus att jag ska gå på begravning. Puh...
Måste även tänka ut en bra dop present till fröken E, som även ska bli min guddotter.
Hennes föräldrar som även är Chris gudföräldrar gav honom ett konto med 1000 kr insatt. Så vad ska jag hitta på för bra då? Bollhavet har hon ju redan fått =) Kanske inte så kul för mamma och pappa, men för mig. =D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vännen, vännen.

`Ta det lugnt och ANDAS!!!

Du kan inte göra mer än en sak i taget



KRAM

2008-12-17 @ 18:42:21
URL: http://ceciliajensenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0