Är så trött på människor

Det har definivt varit för mycket människor runt om mig den sista tiden. Usch vad jag är trött på folk. I allmänhet alltså inte någon speciell.
Först bodde vi ju borta i 1 veckas tid. Sen så hann vi knappt komma hem så kom sambons kusin med tjej och barn från Finland och hälsade på. Dom åkte och jag tänkte ja, nu ska jag bara ta det lugnt. Men då fick vi beskedet så alla gick ut för att käka och fira.
Dagen efter det, alltså igår så fyllde sambon år, vilket betyder att det var folk här och fikade. (Tack grannen M för tårtan den var jättegod)
Och idag så startade vi dagen med att åka till sambons syster för att äta frukost, sen hem därifrån och droppa Chris och pappan för att åka och handla på Willys.
Kom hem och startade med maten. Jag har gjort kalops på 4 kg kött. Det borde räcka till 11 personer. Annars får man ta en macka till.

Det är nämligen så att vi är 11 stycken som åker till fjällen om 8 dagar, och då måste vi ha med oss lite mat så att man slipper hålla på där uppe. Jag har tre maträtter kvar att göra.
Piroger, schnitzlar och picknickmacka.
Plus att det ska tvättas, packas, städas och flyttas möbler för målningen som sker här när vi är borta.
Ska nog göra en lista nu.

Kommentarer
Postat av: M

Grannen M finns här tillhands:)

Har dock Audi ett par timmar om dagarna, men det ska nog funka:)

2008-12-14 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0